مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 09:302021-09-20سياسي

تشریح برنامه های بنیادشهید در هفته دفاع مقدس/اجرای پویش حرم تاحرم


معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید، ضمن تاکید بر مردمی بودن برنامه های هفته دفاع مقدس، رویدادهای بنیاد شهید برای این هفته را تشریح کرد.

- ، یعقوب سلیمانی در نشست روز دوشنبه با اصحاب رسانه، گفت: اولین برنامه ای که داریم پویش ویلچررانی، دوچرخه سواری و پیاده روی جانبازان و ایثارگران تحت عنوان پیروان حسینی، رهروان خمینی خواهد بود.

این پویش شامل پیاده روی از حرم تا حرم خواهد بود و اول مهر همزمان با برنامه های هفته دفاع مقدس و میثاق با امام راحل برگزار خواهد شد.

وی افزود: پنجشنبه مصادف با اول مهر ماه در 19 هزار گلزار شهدا و گلزار شهدای ادیان توحیدی برنامه میهمانی لاله ها برگزار می شود به علاوه چهارمین کنگره لاله های سفید و تجلیل از شهدای منا را خواهیم داشت.

سلیمانی با اشاره به بر گزاری نمایشگاه مجازی توسط تشکل های بنیاد شهید با عنوان موکب اربعین عنوان کرد: در کنار این برنامه رویدادهای دیگری از جمله نواختن زنگ ایثار در 100 هزار مدرسه کشور برای اولین بار و همچنین رونمایی از 12 هزار کتاب حوزه فرهنگ ایثار و شهادت و مراسم روایت گری گفتمان گویی توسط عزیزان دفاع مقدس در بهشت زهرا (س) را خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، شروع تولید 50 نماهنگ و 30 مستند با موضوع ایثار اجتماعی و پیش تولید فیلم انیمیشن شکارچی آن هم ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح برنامه های بنیادشهید در هفته دفاع مقدس/اجرای پویش حرم تاحرم

تشریح برنامه های بنیادشهید در هفته دفاع مقدس/اجرای پویش حرم تاحرم